środa, 11 kwietnia 2012

słowniczek-pamiętniczek

































Zostałam ostatnio poproszona, przez moich bardzo dobrych znajomych, o zrobienie mini albumiku, takiego w którym można by zapisać rozmowy z dzieckiem, jakieś powiedzonka czy teksty. Tym sposobem powstało takie oto coś, nazwałam to słowniczkiem pamiętniczkiem, ponieważ żadna inna rozsądna nazwa nie przyszła mi do głowy. Tak więc ten oto "słowniczek pamiętniczek" ma rozmiar 10,5x17cm, wykonany jest z papierów Echopark This and That (This&That) - Graceful, z którymi pracowało mi się rewelacyjnie i już mogę powiedzieć, że na pewno zrobię jeszcze z nich kolejny album (najprawdopodobniej "4" rok Lilki).
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. megaaaaa cudooooooo! jak ja Ci zazdroszczę tych pomysłów!!!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku... ale cudny!!!! Świetny pomysł no i wykonanie- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rewelacja! wykonanie - druga rewelacja!
    Po prostu zazdraszczam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! ja też o czymś takim myślałam, pierwsze słowa i powiedzonka mojego Olusia:) Ale Twój słowniczek-pamitniczek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. oniemiałam z zachwytu..jest prześliczny,nie mogę sie napatrzec na detale szczegóły..uwielbiam takie albumiki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny!!! Cudne detale, świetna kompozycja..i te kolory - marzenie!

    OdpowiedzUsuń