sobota, 14 kwietnia 2012

album "2 rok Lilki" (dużo zdjęć)


















































































Nareszcie skończyłam kolejny album przeglądowy, tym razem scrapował się "2 rok Lilki" (oj długo to trwało-planowałam, że skończę go do początku marca - przeciągnęło się troszkę - poprostu totalny brak czasu, ale udało się).
Album wykonany z cudownych papierów Simple Stories "Yearography" (cudowne jest w nich to, że już niewiele dodatków trzeba, żeby album tworzył fajną całość, większość wycina się z papierów wchodzących w skład kolekcji).
Lista albumów do wykonania wciąż długa, także w najbliższym czasie planuję pokazać następny, tym razem mały - zimowy, chcę go zrobić już teraz, bo jakoś dziwnie scrapowało by się zdjęcia zimowe w lecie :) A tymczasem zmykam już spać :)
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle - JESTEM PEŁNA PODZIWU DLA TWOJEJ PRACY!
    Kolejna cudowna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mega dzieło !!! Piękny, doskonale wykonany i skomponowany, brak mi słów podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś genialnego, nie umiem tego nawet określić..
    ja również jestem pełna podziwu!!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! brak mi słów... jest megggga!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Album fantastyczny. Ale żeś się napracowała. Naprawdę przepiękna pamiątka!!! GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle gdy ogladalm Twoje albumy jestem zazdrosna..czemu ja tak nie potarfię..jest mega cudowny:))) chciałabym mieć taka pamiatke dla mojego synka:)) cudna!!!

    OdpowiedzUsuń