sobota, 10 grudnia 2011

kartka na chrzest dla chłopca



Od razu widać, że Agnieszkowa. Ostatnimi czasy zdecydowanie bardziej wolę robić albumy niż kartki. Roboty jest na dwa tygodnie, ale efekt pozostaje na dłużej.
Nie wiem czy to ta pogoda, czy brak czasu, ale ja wogóle nie czuję zbliżających się świąt. Jedyne co chodzi mi po głowie, co jest związane z tym okresem, to to jakie mam pstryknąć zdjęcia w tym roku (w głowie są już zrobione), żeby powstał ładny album (papiery i dodatki też już są-mam tylko problem z bazami bo mi się kończą a scrapiniec chwilowo zamknięty)
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka!
    Piękne przeszycia!
    Cudowna kolorystyka!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka cudna! A co do atmosfery świątecznej, to u mnie tez jakoś tak nie chce zagościć w głowie. Chociaż ostatnio nic tylko produkuje kartki świąteczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń