wtorek, 10 listopada 2009

Początek

Chciałam przede wszystkim podziękować dziewczynom prowadzącym dwa blogi Mirabeel oraz Agnieszce , dzięki którym moja przygoda ze scrapbookingiem się rozpoczęła. Zawsze zbierałam jakieś pierdółki, resztki koronek, tasiemek , guzików i do momentu trafienia na te właśnie blogi, czekały sobie cierpliwie aż mnie natchnie i do czegoś je wykorzystam.
Stało się, od sierpnia tego roku, zawzięcie coś produkuję, nie istotne że po nocach, kosztem cennych godzin snu, ważne że czuję radość tworzenia i spełnienie. Nie po wiem, że nigdy wcześniej nić nie robiłam, próbowałam różnych technik i zabaw, poprzez rysowanie, decoupage, spinki z filcu dla córki, zaproszenia itp. Nigdy jednak żadna z zabaw nie sprawiała mi aż takiej przyjemności, a już na pewno nie do takiego stopnia, że chciałabym przerodzić pasję w pracę, a tak właśnie stało się ze scrapbookingiem. Mam nadzieję, że dziewczyny, które w moich pracach dopatrzą się swoich elementów, nie będą miały mi za złe tego, że czasem wykorzystuję ich projekty lub fragmenty ich prac, mam nadzieję że będzie to dla was satysfakcją i dumą, że coś co już stworzyłyście i wykonałyście jest inspiracją dla innych, szczególnie dla tych którzy dopiero się uczą co, jak i do czego służy, co się z czym pięknie łączy, wypracowując sobie w ten sposób swój własny styl i charakter prac. Zawsze jak tylko zainspiruję się czyjąś pracą postaram się pod swoją pracą umieszczać odnośnik do bloga tej, która mnie zainspirowała :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz